Wyszukiwarka ofert

Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Młodszy specjalista ds. pomocy technicznej
Numer referencyjny ABK-00008-2025
Rodzaj zatrudnienia Umowa o pracę
Branża Edukacja/Szkolenia It
Wymiar etatu Pełny etat

Jak pracujemy? 

Godziny pracy

  • od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
  • czasem praca z naszym klientem wymaga dostępności w godz. 10:00-18:00 (2-3 razy w miesiącu; wg ułożonego wcześniej grafiku)
  • w piątek - krótszy dzień pracy!

Typ umowy

  • podpisujemy umowę o pracę - zatrudnienie początek lutego/marca 2025

 

  • po okresie próbnym możliwość pracy hybrydowej - czyż to nie piękne połączenie? ;)

 

Wynagrodzenie i benefity

 

  • podstawa - 4700 zł brutto

 

  • wśród benefitów: karta Multisport Plus, siatkówka w każdą środę w pobliskim liceum, dostęp do platformy e-learningowej, duży bezpłatny parking, kącik kawosza, dwa dni w ciągu roku przeznaczone na wolontariat pracowniczy

Jak wygląda proces rekrutacji? 

  1. Wyślij nam swoje CV, korzystając z formularza aplikacyjnego 
  2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną.
  3. Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego. 
  4. Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem :) 
  5. I na koniec decyzja - Twoja i nasza. 

W firmie wszyscy jesteśmy na “Ty”, a na spotkanie z nami (a także do pracy, na co dzień) nie musisz ubierać się bardzo elegancko :) Nasza kultura organizacyjna jest mało formalna!

Wyślij nam swoje CV i dołącz do naszego #inspirującego zespołu! 

Jeśli masz pytania napisz lub zadzwoń hr@librus.pl lub 609-605-692 (Weronika).

Możesz też dowiedzieć się o nas więcej, zaglądając na naszą stronę kariery: www.librus.pl/kariera

Termin składania ofert 28.02.2025
Termin rozstrzygnięcia konkursu 28.02.2025
Planowy termin zatrudnienia 28.02.2025
Ważne do 07.03.2025
Link zewnętrzny https://librus.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-pomocy-technicznej,ja,152?source=1025
Opis stanowiska

Młodszy specjalista ds. pomocy technicznej

Miejsce pracy: Katowice, al. Korfantego 193 

Forma pracy: Hybrydowa

Co będziesz u nas robić? 

  • Odpowiadać na maile i telefony od klientów, którzy szukają pomocy w obsłudze naszych systemów
  • Wykonywać połączenia wychodzące dot. pomocy technicznej - chcemy pytać użytkowników, jak im się pracuje na naszych systemach i czy nie napotkali dotychczas jakichś problemów - aha! dla ścisłości! telefony nie są podszyte sprzedażą ;)
  • Przyjmować zgłoszenia dotyczące usprawnień i odtwarzać błędy na środowisku testowym
  • Tworzyć FAQ, instrukcje, helpy
  • Jeśli będziesz mieć ochotę i przestrzeń – wspierać inne, ciekawe dla Ciebie projekty (np. testowanie systemów, szkolenie z naszych rozwiązań nowych pracowników, serwis naszych komputerów)
Wymagania

Czego szukamy u kandydatów? 

  • Wysokiej kultury języka i komunikatywności - jeśli po prostu lubisz rozmawiać, to czekamy dla Ciebie!
  • Dobrej dykcji - w słuchawce brzmisz wyraźnie i mówisz tak, by inni Cię słuchali
  • Umiejętności analitycznych i łatwości w zapamiętywaniu informacji - nasze systemy to ogrom wiedzy do zapamiętania, ale wiemy, że to ogarniesz!
  • Biegłej obsługi komputera - musisz wiedzieć, czym jest i jak działa przeglądarka internetowa, czym różni się pakiet office od systemu operacyjnego, jak sprawdzić, na jakiej wersji pracujesz - niby proste rzeczy, ale czy na pewno? :) 
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) śląskie
Miasta Katowice
Librus spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
ul. Korfantego, 193
40-153 Katowice
Nip: 6342622989

Partnerzy

beznazwy-1.jpg
unnamed_1.jpg   unnamed-1.jpg   wupkatowice-1.jpg  

Ta strona używa cookies
Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz prawidłowego działania wtyczek społecznościowych (Facebook), a ponadto w celu umożliwienia działania narzędzi analitycznych (Matomo). Jeżeli wyrażają Państwo zgodę na wszystkie wykorzystywanie plików cookies, prosimy o kliknięcie w przycisk „Akceptuję wszystkie”. Jeżeli chcieliby Państwo zmodyfikować działanie plików cookies, prosimy wybranie, na które pliki cookies wyrażają Państwo zgodę przez zaznaczenie odpowiedniego pola poniżej. Ponadto w razie problemów instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek oraz szczegółowe informacje na temat działania plików cookies znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności  
(w części pod nazwą „Pliki cookies”).”

Zapisano
Zapisano