Efekt czystej ekspozycji- co to jest ? Jak wpływa na markę ?

07.04.2021 Wiedza

Słyszeliście kiedyś o efekcie czystej ekspozycji ? Opisał go w 1968 roku amerykański psycholog społeczny Robert Zajonc i jest jednym z mechanizmów psychologicznych stosowanych w nowoczesnym marketingu. Może przynieść wiele wymiernych korzyści dla marki, co jest niezwykle cenne podczas prowadzenia własnej firmy.

Chcecie dowiedzieć się więcej ? Zapraszamy serdecznie do artykułu na praca.pl

https://www.praca.pl/poradniki/dla-pracodawcow/efekt-czystej-ekspozycji-co-to-jest-jak-wplywa-na-marke_pr-5225.html

Partnerzy

beznazwy-1.jpg
unnamed_1.jpg   unnamed-1.jpg   wupkatowice-1.jpg  

Ta strona używa cookies
Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz prawidłowego działania wtyczek społecznościowych (Facebook), a ponadto w celu umożliwienia działania narzędzi analitycznych (Matomo). Jeżeli wyrażają Państwo zgodę na wszystkie wykorzystywanie plików cookies, prosimy o kliknięcie w przycisk „Akceptuję wszystkie”. Jeżeli chcieliby Państwo zmodyfikować działanie plików cookies, prosimy wybranie, na które pliki cookies wyrażają Państwo zgodę przez zaznaczenie odpowiedniego pola poniżej. Ponadto w razie problemów instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek oraz szczegółowe informacje na temat działania plików cookies znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności  
(w części pod nazwą „Pliki cookies”).”

Zapisano
Zapisano