Na czym polega monitoring znaków towarowych?

12.01.2023 Wiedza

Prowadząc własną działalność powinniśmy pamiętać o elemencie, który wyróżni naszą firmę. Może to być odpowiednie logo, czy slogan reklamowy, które stanowić będą tzw. znak towarowy.

Znak ten można chronić prawnie, rejestrując go w Urzędzie Patentowym RP. Tylko jak się okazuje takie zabezpieczenie może nie wystarczyć do tego, aby inny przedsiębiorca nie wykorzystał go na własne potrzeby.

Niezbędny będzie w tym przypadku monitoring znaku towarowego.

Więcej szczegółów znajdziecie w artykule na Teoriabiznesu.pl

https://teoriabiznesu.pl/firma/na-czym-polega-monitoring-znakow-towarowych/

Partnerzy

beznazwy-1.jpg
unnamed_1.jpg   unnamed-1.jpg   wupkatowice-1.jpg  

Ta strona używa cookies
Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz prawidłowego działania wtyczek społecznościowych (Facebook), a ponadto w celu umożliwienia działania narzędzi analitycznych (Matomo). Jeżeli wyrażają Państwo zgodę na wszystkie wykorzystywanie plików cookies, prosimy o kliknięcie w przycisk „Akceptuję wszystkie”. Jeżeli chcieliby Państwo zmodyfikować działanie plików cookies, prosimy wybranie, na które pliki cookies wyrażają Państwo zgodę przez zaznaczenie odpowiedniego pola poniżej. Ponadto w razie problemów instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek oraz szczegółowe informacje na temat działania plików cookies znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności  
(w części pod nazwą „Pliki cookies”).”

Zapisano
Zapisano