Nie buduj marki wyskakując z lodówki. Agnieszka Czupryn o tym, jak dobrze się prezentować

22.03.2022 Wiedza

Marka osobista, czyli tzw. personal branding to metoda, według której promujemy samych siebie wśród innych ludzi.

Dzięki odpowiednio zbudowanemu wizerunkowi możemy min. łatwiej znaleźć wymarzoną pracę czy pozyskać nowych klientów w już prowadzonej firmie.

Pani Agnieszka Czupryn współwłaścicielka agencji marketingowej Acedora, podzieliła się swoją cenną wiedzą z tego zakresu na łamach Gazety Olsztyńskiej.

Zapraszamy do lektury

https://gazetaolsztynska.pl/816082,Nie-buduj-marki-wyskakujac-z-lodowki-Agnieszka-Czupryn-o-tym-jak-dobrze-sie-prezentowac.html

Partnerzy

beznazwy-1.jpg
unnamed_1.jpg   unnamed-1.jpg   wupkatowice-1.jpg  

Ta strona używa cookies
Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz prawidłowego działania wtyczek społecznościowych (Facebook), a ponadto w celu umożliwienia działania narzędzi analitycznych (Matomo). Jeżeli wyrażają Państwo zgodę na wszystkie wykorzystywanie plików cookies, prosimy o kliknięcie w przycisk „Akceptuję wszystkie”. Jeżeli chcieliby Państwo zmodyfikować działanie plików cookies, prosimy wybranie, na które pliki cookies wyrażają Państwo zgodę przez zaznaczenie odpowiedniego pola poniżej. Ponadto w razie problemów instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek oraz szczegółowe informacje na temat działania plików cookies znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności  
(w części pod nazwą „Pliki cookies”).”

Zapisano
Zapisano